Frädas mys

Ja då var det helga igen, gott. Nu var det sådär flera dagar sen igen men jag har inte så mycket nytt att komma med, jag har tillbringat min tid på jobbet och sen inte så mycket mer.

Om ni inte har märkt det så snöar det IGEN, och nu vat jag varför..Faktiskt kommit på hela 3 anledningar, den första är man vill alltid ha det man inte kan få och alla vill ha vår/sommar. Den andra anledningen är att det som inte kom förra året och året innan det kommer nu, och den sista och helt klart bästa är att vi ska slå rekord. Rekord i mest snö på en vinter och när vi blir gamla och skrynkliga kommer vi att sitta och berätta om vintern 2010 då skulle ni ha sett! :)

Idag skulle vi ha varit till Karlstad och ja igår med men nu ska vi dit imorn istället så imorn kommer jag ha fullt upp hela dagen lång. Karlstadtur med Ikea,stuven (kakel), biltema och ica. Och sen utgång med arbetskamrater och mobila teamet. Är det tänkt att det hela ska börja vi sex hemma hos Maria, sen drar vi vidare till bowlingen och sista anhalt blir Harrys. Jag tror att det kommer bli svinkul och oj va dyrt men värt. Ledig hela helgen lång är jag med.

Igår anmälde jag och Johanna oss till en kurs med facket, tvärfacklig utbildning för att vara exakt och idag kom besked om att vi skulle få gå. Tvärfacklig utbildning låter kanske inte så rockigt men jag tänker tro att det kommer bli minst lika roligt som de har vart med dom andra + bra betalt och stort + hotelllunch alla dagar :) Tre onsdagar i mars ska den vara.  Måste se om jag kan få ledigt två av dom tre onsdagarna med, den ena har jag tänkt att det ska gå ihop med ändå för då finns personal men inte dom andra två. Men det ska nog lösa sej tror jag.


Innan jag åkte från stan idag hämtade jag mitt sen länge efterlängtade HM paket, klappar mej själv på axeln och tycker att jag är en ytterst duktig shopaholic som köpt jättebraiga saker. Synd bara att inte allt var med men den som väntar....

Idag ska det bli fredags mys med älsklingen, hamburgare ska ätas och godis&caschew nötter är inhandlade. Blir en fin fredag det <3

 Nu ska jag släppa in min stackars katt som ropar på mej utanför, han har varit på vift i 1½ dygn så bäst jag rappar på så han inte sticker igen. Ha en bra kväll :)

Kommentera
Postat av: Jessica

Det kom allt tillräckligt med snö 2008 du! Snöade sisådär en meter natten mellan 5-6 januari. Det kommer jag ihåg! ha ha

2010-02-19 @ 20:32:19
URL: http://aaceton.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0