Ett sant nöje

En bra start på veckan..pssst. Först startade inte bilen så tog över en timme innan vi var på gång in till stan, hämtade min bil och den startade iaf den även om den var lite frösen. Sen iväg till huset och jag blev ståendes och bara titta på all snön? Vart ska man börja? Jag började iallafall med att pylsa hela vägen in till huset och gå in och göra eld i pannan. Sen ut, pust snöhögar högre än mej själv slutade det med och nu grinar min rygg som en liten unge. Gosch vilken kass rygg jag har.Men men nu är snön borta och nästa gång det kommer snö tänker jag se till att ha snöslängar sällskap :) Och kommer trottoarplogen tänker jag hoppa ut och strypa den som kör den för då är det mesta av jobbet förgäves. Och nej jag tänker väl inte strypa honom jag sätter mej nog och grinar istället. När jag ändå var borta i huset passade jag på att bära ner en massa panelrester i källaren och bar in saker som vi hade handlat i helgen. Dock fick jag erkänna nederlag och lämna kvar kaklet i bilen annars hade jag nog legat på backen döende i ryggskott nu.


Igår började vi gå igenom vad som vi ska ha kvar och inte, satte ut lite annonser bla på dom gamla vitvarorna från huset och lite småmöbler härifrån. Tänkte att jag skulle slänga ut bilderna här med och se om nån nappar :)


Hallbyrå och nej den är inte så smutsig som den ser ut :)

CD/DVD hyllor från Ikea.

Senare kommer vi att sälja hörndatabord från jysk med men det blir inte förrens vi har flyttat för innan det får vi inte fram det.  Tror jag ska fortsätta projekt urrensning alldeles snart bara få i mej lite kaffe&frukost först. Senare bär det iväg in till stan igen och greja. :)

 

 

 

 


Kommentera
Postat av: Jessica

Men vad har hänt på golvet vid byrån?

2010-02-22 @ 19:17:15
URL: http://aaceton.blogg.se/
Postat av: Jessica

Nej men framför byrån, ser ut som om golvet har lyft från golvet, ha ha nu blev det konstigt.

Det ser ut som om mattan är jättebucklig :)

2010-02-22 @ 21:18:58
URL: http://aaceton.blogg.se/
Postat av: Jessica

Jaha, ja nu ser jag ju :) hi hi

2010-02-22 @ 23:29:49
URL: http://aaceton.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0