Onsdag

Nu är det inte långt kvar!!! Och idag ska tydligen allt fixas? Eftersom jag visste precis vad jag ska göra så sköt jag upp allt det tills idag. Smart va, särskilt eftersom jag är en super kvinna som inte alls dör på soffan efter att ha ansträngt mej i halv timme.. Ska iallafall börja och städa, tar övervåningen först så får vi se vad långt jag kommer. Sen kanske jag skulle försöka slänga ihop lussekatterna? Och köttbullarna. Vid fyra får det bli ut en sväng, handla på jyckebo och hämta paket. Handla dom sakerna som saknas också, lika bra det!

 
Igår hade jag tänkt att göra massa saker men dagen gick emot mej från start för att sen bli bättre, vaknade och det var sviiiinkallt inne plus att vattnet uppe på toa hade frusit. Ner och skulle elda med det vägrade att ta sej utan slocknade flera gånger innan jag väl fick fart på det. Men fortfarande efter ett par timmars eldande var det kallt. Dessutom lyckades jag med bedriften att skära mej i tummen, på julskinke kniven som tydligen bestämde sej för att ramla ur kylskåpet? Lyckat! Men ingen värre skada skedd, fick ett sånt där sår som blöder så ini helvete för att sen knappt synas.

Efter detta vände det iallafall, jag tog bilen och åkte ut på stan. In och hälsade på Therese på jobbet och tjatade med henne en bra stund. Sen upp till pekås, fixade en julklapp eller ja fixade en choklad låda och after eight. Sen vidare hem till Jessica och kidsen, vi skulle baka! :) Efter en liten stund drogs det igång och resulterade i after eight brownies som var syndigt goda när dom var alldeles nybakade. Efter ett par timmar hos Jessica drog jag mej hemöver, hem till ett nu mera snäppet varmare hus tack vare älsklingen. Resten av kvällen togs med ro, datorn och tv som gällde. Är med i Buzzador kampanj just nu med Love film och hade fått mina första filmer igår. Eftersom jag är lite efter i tiden så hade jag skickat efter Twilight så den kollade jag på igår. Åh nu bara måste jag se resten! Sen insåg jag att jag hade missat Morden i Sandhamn så det var bara att hålla sej vaken och kolla reprisen 10 över natten. Stora problem jag har! Men är ju tvungen att se sista ikväll så då är det inte okej att ha missat en dag. :)

Nu lite nya kort sen ska jag sätta igång och greja.


Barhäng! :)


Soffhäng var det här! :)

 


Försökte ta "julkort" men var inte lätt att få hunden att fatta vinken, men ja granen syns lite iaf? Det närmaste jag fick henne att sitta.



Julmysigt hemma, gjort om julblomman därför den fick vara med. Fler röda äpplen och en ny hyacint.

 


Kommentera
Postat av: beckis

jag tycker att din gran ser jättefin ut ju? :)

2010-12-22 @ 15:12:23
URL: http://nogg.se/beetlejuice
Postat av: Michaela

Jag gillar verkligen att Wilma verkligen hänger på soff-kanten! gud va go!

2010-12-22 @ 21:41:46
URL: http://michaelanl.blogg.se/
Postat av: Denisa

Twilight är ju jättemysigt. Och vad söt wilma är när hon hänger i soffan och poserar åt dig framför granen.. haha. så go.

2010-12-23 @ 08:21:14
URL: http://bizzare.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0