Några rader

I brist på annat, jag har det lite små långsamt just för stunden. Sitter och längtar efter att äta Allé mat, kebab vill jag ha så det lägger jag dagens mat röst på. Trött på julmat nu och trött på julmust och trött på choklad! ;) Så jag har köpt chips, ne nu ljög jag för den påsen var minsann gratis men till gratis chipsen som vi fick i present av coop köpte jag en flaska päron cider. Gottit ska det bli. Lyckades förresten springa på halva Säffle vid domus förut. 4 arbetskamrater,1 chef och 1 granne inom 20 minuter. Alla med samma kommentarer tror jag minsann, och alla fick sej samma svar.

Idag har jag packat väskan så gott som klar, fick en liten spark i baken när man upptäcker att det minsann kommer februari bebisar nu också så kanske skulle vara lite förberedd. Allt är packat för krypet och sen lite kläder,tandborstar och andra hygien saker, en dricka och lite så till oss. Så sen är det bara slänga med sej lite mer kläder och dra när det är dags. :) Bilstolen saknas med men den ska jag få under veckan. Sen måste vi ju se till att handla färdigt med men nu har vi fått vårat önskade presentkort på Ikea så tror nog det får bli tisdagen projekt. På torsdag är det förhoppningsvis dags för sista besöket hos BM också. Det går undan! 15 dagar kvar idag..  

Nu ska jag gå ner och byta i maskin, hade blivit tvättberg här under mina 3 tvättfria dagar och tyckte det var lika bra att även ta tag i det. Tror jag ska plocka med mej en kanelbulle eller två ur frysen när jag ändå har vägarna förbi också. :) (Okej jag är hemsk läste vad jag hade skrivit, min blogg har blivit en matblogg och jag bara äter och äter eller vad? Kebab,chips,bullar. Mola och vräka, jo tack jag lovar jag har gått upp i vikt.)


Min tjocka katt :) Har ju faktiskt fler djur trots att det kan verka som vi bara har Wilma.


Kommentera
Postat av: beckis

jag är också trött på julmust, tråkigt nog! har nog inte hänt tidigare men nu kan jag knappt tänka på det.. Nu lever jag på salt och vinägerchips och vanlig cola :)

2010-12-26 @ 17:07:03
URL: http://nogg.se/beetlejuice
Postat av: Virrpannan

Hej



vilken fin misse=)



Svar: ja jag gör mina designers själv=) blir sällan nöjd dock hahahaha



ha en bra dag=)

2010-12-27 @ 10:34:29
URL: http://www.virrpanna.com

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0