Lördag

Ganska nyss kommit hem efter att tillbringat några timmar med Emelie, kollat på det mesta som går att kolla på i Säffle och fikat på domus. Gått runt får jag väl tillägga också eftersom jag hade bilen utlånad. Pappa fick komma och köra sen, kände mej som 15 år som ringer pappa och frågar efter skjuts. Men det var bra för pappa för vi kom fram till att jag ska beställa julklapp till Ingela från han så något gott av den resan för oss allihopa :)

När jag kom hem gjorde jag ett snabb röj i garderoben, en himla röra där men nu är det ordning och en hel bunt kläder mindre som tar plats. Och vad händer nu? Känner att det är dags för mat, blev nyss ensam hemma så får bli något ytterst lättlagat som makaroner m fetaost eller så.

Hade ju myskväll igår, hyrde flera filmer och allt som hör till. Började med Bröderna Karlsson. Helt klart sevärd och får 4 av 5 poäng. Sen var det Idol paus innan vi kollade på Kommisarie Späck, ähum ja den kanske får 1 av 5 poäng? Ganska osmaklig och mest lite grisig tycker jag nog.
Sen var det natten efter det och jag som var så attans trött kunde verkligen inte få sova, usch!!Jag lovar jag skänker bort både halsbränna och uppstötningar till den som vill ha? Jag hatar det!! Visst är det bättre nu med tabletterna, men ibland bara hjälper det inte och trots att vi la oss vid halv tolv var jag fortfarande vaken 3 inatt. Kul!

Förresten har jag fått ytterligare en gravid åkomma, det kliar!! gaah! Benen och magen så jag jämt håller på att bli tokig, men det här tydligen till vanligheterna sa både Emelie och hon på apoteket plus att jag vill minnas att jag hört det tidigare också, från Jessica kanske det va? Köpte iallafall en bodylotion på apoteket nu, antagligen liiiite bättre än den jag har nu så får vi se om det blir bättre. Ganska harmlöst iallafall och vill det klia så får det väl klia då det kan jag leva med :)
För övrigt så är jag numera stammis deluxe på apoteket, hon i recept disken har precis koll på mej och hur det är med allt. Så söt! Dom andra gångerna när jag testade olika saker som läkaren föreskrev brukade hon säga lite medlidande att -Nehej funkade inte det heller. Idag sa hon -Bra att ni har hittat nåt som hjälper, nu har du inte långt kvar! :)

Förresten kolla vad jag har. Hämtade mina nya "Uggs" förut. Attans vad jag är nöjd med och ganska ensam om..

Vad jag hoppade fram och tillbaka då, rörigt!
Men nu minsann hoppar jag efter bästa förmåga ut i köket och fixar mat istället. Ha en bra lördag kväll gott folk! :)




Kommentera
Postat av: Mli



Ja det var kul att ses förut:)

Verkligen snällt av din pappa att köra mig/oss hem;)



Ja uggsen var jätte fina ju:) Avis



Ja men eller hur dom är verkligen jätte söta(lillypie).

Kul att man kan "fortsätta" med dom sen när bebis är född också;)

2010-12-04 @ 17:46:39
URL: http://mliisme.blogg.se/
Postat av: Mli

Hehe och här kommer det igen,, ja det blev jag visst;);)

Vad kul att dom passade bra/perfekt också:)

2010-12-04 @ 18:25:14
URL: http://mliisme.blogg.se/
Postat av: Jessica

Japp det kliar som tusan!



aj aj sandra, ingen fetaost, inte bra för bebisen :(

2010-12-05 @ 12:54:56
URL: http://aaceton.blogg.se/
Postat av: Denisa

Ja inte kul att bli ruinerad på hyran. Sånthär gör att man tröttnar på stockholm. Önskar det var lite lättare att bo här, är ju så underbar stad :)



Hade jag haft chans till att få jobb i Åmål hade jag nog flyttat dit. Mysigt där med.



Hur gammal är Wilma nu?

2010-12-05 @ 12:59:42
URL: http://bizzare.blogg.se/
Postat av: Mli

Ja den är verkligen jätte söt den dressen:)

Såg att det fanns strumpor och en annan tunnare dress också:)Och body med:)

Den dressen jag köpte kosta bara 150 kr:)



Oj,, kommer säkert va MKT folk på stan då:S

Ska du införskaffa de sista julklapparna?

2010-12-05 @ 16:29:49
URL: http://mliisme.blogg.se/
Postat av: Jessica

Aha, det visste jag inte.

Men jag e ju ingen expert på sådana läskiga ostar heller :) hi hi

2010-12-05 @ 19:37:31
URL: http://aaceton.blogg.se/
Postat av: Denisa

Wilmsan är 1 år och 5 månader nu redan. Vill inte att hon ska bli äldre än såhär nu :) Hon kommer ju btw från säffle, eller lite utanför.



Hur tycker du det går med er vovva då? Blir hon som du önskar dig? :)

2010-12-06 @ 11:17:45
URL: http://bizzare.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0