Fredag

Tänkte hoppa in och skriva ett inlägg för att i samma sekund som jag skulle börja inse att det enda jag har gjort idag är sovit,ätit och städat. Har med andra ord inte mycket att komma med! Resten av dagen bjuder heller inte på något större, älsklingen är på julbord och jag ensam hemma. Ska hämta han där sen lite senare och sen så ska jag gå till Pappa&Ingela och hälsa på. Annars inte mycket utan resten av dagen blir det soffläge och Wilma mys. Annat orkar jag nog inte.. 

7 dagar kvar till julafton... :)
24 dagar kvar till krypet... <3



 


Dags att fixa en ny nu till Jul, måste byta ut hyacinten för den har snart blommat ut och växt ur krukan med för den delen. Kul att pyssla med! :) Gjorde ju förresten en till Pappa&&Ingela också, så här såg den ut:

3 olika kalanchoer,mossa och röda äpplen. Sitter fler röda äpplen som inte syns på bilden.


Kommentera
Postat av: Blomman

haha jo iofs!

Vilka söta blommor förresten !

2010-12-18 @ 12:24:08
URL: http://malinblomman.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0