Lite senare

Funderar ut och in och ut igen, kan verkligen inte förstå hur kommunen kan vara så vrång så att man inte kan få vara vart som helst i kommunen när jobb finns? Jag ska ringa på måndag, jag ska vara jobbig och jag ska ifrågasätta. Inte för att jag vet vad det skulle förändra men jag har förhoppningsvis inget att förlora på det. Tills dess ska jag ähum ja njuta av en ledig helg? Jaja ha en ledig helg iallafall med mitt <3. Det var inte igår utan snarare 6 veckor sen sist. Imorn blir det marknaden i Nysse, Pappa&Ingela ska dit också och Sandra&Wille :) Sandra skulle vara gullig och hjälpa till med Wilma imorn också eftersom vi även ska ge oss iväg till Karlstad.

Idag har Mats varit här och grejat med varmvatten bredaren, i mitt huvud trodde ju jag som tdigare nämnt att detta var sprättlätt men ja nu var Mats klar och i nästa steg måste vi ha hit en el snubbe som fixar till det också Yeaj jag som vill ha den NU! Får ringa arvidsson&björkman på måndag och boka in dom och hoppas dom har tid och komma fort. Helst redan på måndag så jag slipper elda när jag ska vara ensam hemma.

Var och provade ut jobb kläder förut, kommunen ska ju ge oss anställda 4 klädesplagg var. Var sådär bra och försöka pröva ut byxor, särskilt jeans med en midja upp till naveln. Alltså struntade jag i byxor och valde två bussaronger och två långärmade toppar att ha under istället. En beige&en hallon röd bussarong och topparna en vit&en röd. Helt okej för att vara gratis. Och får tillägga att det verkligen var på tiden att dom ger arbetskläder, har förstört många kläder pga av handsprit tex.


Nej tror jag ska ta och försöka plocka lite, sen får det bli i säng i tid och hoppas på en bra natt. Önskedröm kanske men ja man kan ju hoppas...



Lilla efterlängtade kryp <3


Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0