Krypets Rolls royce

Min första ambition med vagn var en ny, tänkte jag skulle ha en Crescent eller liknande. Hmm insåg ganska snart att dom låg i prisklassen lite för mycket med tanke på vad mycket annat krypet vill ha. Nästa tanke var en budget variant, bestämde mej för att kolla in Carena free -10 som är brios budget variant. Jo men visst här snackar vi Budget, vagnen var enligt mej ranglig,kantig och såg väldigt "naken" ut. Jaha kollade utbudet på tradera,blocket och visst fanns många billiga nya vagnar där men då återstår frågan, vad får man för pengarna??? Nehej nej då fick det väl bli en ny dyr vagn då. Tills jag en dag satt på jobbet och pratade om vagnar med min arbets kamrat Angelica, då sa hon att hon hade en Crescent 09 och sälja. Kunde inte ha passat bättre, för jag kunde tänka mej en begagnad vagn förutsatt att den kom från nån jag kände. Så nu är vi ägare till en fin fin Crescent och krypet har fått sin Rolls royce. Jag är nöjd och det är en stor lättnad att den stora grejen är fixad, nu är det bara resten kvar :)




Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0