Hoppas och hoppas

Idag slog jag på stort och vaknade kl 6 och det jag vaknade av var mina jävla värkande knän, inte ett dugg skönt vill jag lova och ganska gött irriterande. Hoppas det ger med sej snart! Uppe i tid iallafall och fått en del gjort, typ röjt upp i köket. Passa på och diska medans det fanns lite varmvatten kvar och sen motionera diskmaskin. Hmmmpf klockan sju på morgonen? Yeaj. Nu sitter jag i soffan med kaffet och väntar på att klockan ska gå så jag får bege mej mot Åmål och besiktingen, håller tummarna och hoppas stenhårt på att den ska segla igenom. Om den sköter sej där ska jag belöna den med en tvätt :) Elva kaffe hos bästaste mormor efter besiktningen och sen blir det mot Säffle och jobbet igen.
Snart helg med, aah längtar!
Allt för mej, tror jag ska ta en omgång med dammsugaren i lila rummet eftersom jag har så gott om tid. 

 


Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0