En bra start på veckan?

Ringde till hon på kommunen som har hand om 2-åringar för att få svar på lite frågor och det vore ju synd och säga att det kändes nåt bättre...

Frågorna:
Kan jag ha viss procent på Nytorget? Vet ej, en förhandlingsfråga så där finns hopp.
Får jag nåt schema? Nej
Bestämda lediga helger? Nej
Gå brevid på dom nya ställena? Nej
Hamnar jag på nåt boende? Nej
Får jag vara med och bestämma placering? Nej
Årsarbetstid och lite extra salt i såren med upplysningen om att det är inte lätt att jobba 100% i BE.
Välkommen till livet som fast anställd i Säffle kommun.
Ljuspunkterna då?
Jag har rätt till sommar semester (men kan inte utnyttja den eftersom jag går på ett sommarvik)
Jag har en fast anställning
Jag kan söka eventuella tjänster om det kommer ut några.


Som om det inte räcker med detta samtalet så har jag slut på kaffe, vilken skit!! Och så ska jag till tandläkaren i eftermiddag med och blir väl säkerligen ännu mer ruinerad än jag redan är. :(

Annars är det en ny vecka och det händer lite grejer denna veckan, jag har bestämt att jag ska få mina pengar denna veckan. Åtminstone hoppas jag, imorn är det dags att testa på Zumba och om jag överlever det så hoppas jag att det blir riktigt roligt. På torsdag ska vi på ett viktigt möte och hoppas hoppas stenhårt på att det ska vägen. Jobb alla dagar utom idag&torsdag. Det var mycket hoppas där, blir en hoppfull vecka?


Nej ner i källaren igen, eldar för varmvatten. Sen är det dags att fixa lunch.
 Kanske återkommer med lite nya bilder sen om jag känner för det.




Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0