Det är så BRA!

Idag är en bra dag! Och en bra helg väntar.




VI HAR FÅTT BILLÅNET! <3
Jag är ledig i tre dagar.
Pappa kom hit med min fina nya cykel idag, bästaste pappa! "rabatt" fick jag också. :)
Imorn bär det av till Ullared :))
Min efterlängtade jacka kom idag (okej den var inte dödens snygg eller satt helt 100 men men)



Nu är det mys med älsklingen till Talang som gäller, sen tidigt i säng så vi är pigga och utvilade imorn. Min syster har varit här och lånbytts bil med mej, snälla hon! Städat och har sen haft besök och fikat på kladdkaka och sen lagades det nachogratäng. Inga fel alls men har ätit så det räcker och blir över :(


Avslutar nu med att säga att jag längtar grymt mycket efter imorn!! Fast jag vet att jag kommer att sitta här 5 till morgonen och undra om jag inte är jämt bara lite knäpp? ;)




Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0