Verkligheten

Sitter och halv spanar på Ensam mamma söker, har för den delen tillbringat större del av dagen framför televisionen. Idol,Kändisdjungeln(vilken skit), One tree hill(äntligen),Priveliged och nu ensam mamma. Funderar på att kolla in Kommisarien och havet också. Liksom varför inte när jag ändå redan har tillbringat dagen i soffan? :) Humöret bättrades på(men fortfarande ledsen att jag missade de),jag fick godaste maten av hjärtat förut, fläskfile&kantarell gryta..Mmm så sjukt gott!Han är bäst min kock :)
Imorn blir det jobba, en sån där lyx tur igen och slutar 1. Då bär det av till Jessica&Nova en sväng.. Jobbar kosntig natt på tisdag och börjar 21..Skumt, åka till jobbet och gå och lägga sej liksom? Men det är jobb :) Sen vet jag inte riktigt vad som händer resten av veckan. Ledigt allt utom lördag då jag gör en delad tur 7-22 med två timmars rast.. Hoppas jag får jobba mer!! En eller två dagar till iallafall.

Och stort HOPPAS att Deval kommer imorn, vill ha mina nya tröjor nu! Och så hoppas jag att min nya mascara kommer imorn med, var tvungen och ha en ny för den jag har är så gott som slut. Fick bli en Lancome Hypnose this time. Hoppas den är bra! Ville egentligen ha L´extreme men den fanns inte. Tråkigt att köpa nytt smink, blä! Behöver ny rouge med, men hittar ingen som jag gillar i färgen. Som sagt, blä tråkigt med att köpa smink...

Nu ska jag koncentrera mej på tvn..




Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0