Vad hände?

Vad blev det med blogg inlägget under? Eller är det bara jag som ser hur konstigt det ser ut? Helknepigt ser det ut, och inte går det att läsa vad fröken har skrivit, och tydligen gick det heller inte att skriva det igen för det blev på samma viset, undrar om detta går att publicera så det hamnar rätt?
Inte nog med att blogg inlägget vart knäppt, helt plötsligt kunde jag inte skriva ÅÄÖ och alla tecken låg på fel ställen osv. Fick ringa och fråga hjärtat vad jag skulle göra men han visste inte och när jag skulle kolla igen vart de inga problem? Tror jag har fått ett inneboende spöke i min dator, Hej Casper! Sluta hitta på bus nu..Tror ni han lyssnar? Haha


Nej garderoberna ropar så nu överger jag datorn&dess spöke...


Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0