Onsdag tror jag bestämt

Jag överlevde dagen igår, men oj så sliten jag kände mej när jag kom hem och imorse var de inte det minsta kul att gå upp när klockan ringde. Men det var bra igår ändå, var kul att vara i Långserud med för som sagt var ju evigheter sen sist så jag hade allt saknat det :) Och nytorget är ju alltid de bästa, även om man är trött och sliten ibland! Jobbat idag också då, en kort lyx dag! 8-13 är inte alls fel ibland. Efter jobbet tog jag mej en tur, gjorde ett ärende, köpte en present till Faster som ska fylla ut presentpåsen hon får och så kollade jag in Lindex utan större lycka. Sen bar det av och plocka upp Therese och vi tog en tur till Domus o fika och sen spanades KappAhl in en sväng och jag använde äntligen ett av mina ganska många presentkort och ja det blev ett par jeans leggins men bakfickor. Det gillar vi :) Efter en kik och lite prat hemma hos Therese susade jag hemöver. Lilla julafton i brevlådan med scrapbooking. Några småsaker som jag hade beställt och ett paket från pysselklubben. Sistnämda var tyvärr mest skit men kostade gratis förutom frakten så ja det är som de är. Sa upp det med en gång iaf.. Men det andra var fint!! Satte mej och grejade lite direkt och ja jag gjorde nog det finaste kortet hitills och känner mej stolt ;)
Imorn väntar ytterligare en lång dag på jobbet, 12-14 och nej inte två timmar utan 26 timmar! Men det kommer att gå så bra när jag väl är där men såhär dagen innan känns det allt bra långt..

Nu ska jag försöka och greja lite här, tvätta och så iallafall så det blir nåt gjort :)





Kommentera
Postat av: Jessica

men dom papprena va la fina!

va pysselklubben inget att ha?

kram

2009-09-04 @ 11:34:32
URL: http://aaceton.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0