Morgonstund

FB är ur funktion så får väl plita ner ett par rader här i brist på sysselsättning, skulle ju ha kunnat gå ut och hämta tidningen men det är långt till brevlådan..Sitter just nu och försöker att få ner en yougurt+kaffe, med sådär framgång!!Är för tidigt att äta, och för att dricka kaffe men antar att jag måste få i mej både och för att slippa totaltom mage och huvuvdvärk..Jobbar en riktig hel dag idag, från 7-22 med en rast al´a 2,5h mitt på dagen.Ska vara i hemtjänsten så är på hemmaplan idag..
 Igår hade vi en mys kväll<3, kollade Wallander-Cellisten och åt chips&dip. Wallander var bra, som vanligt men anser fortfarande att Kuriren har vart den bästa av dom nya..
Jahajaja men jo det var nog typ det jag hade att säga så detta var ju mycket angenäm läsning, fast en mer angenämt tidsfördriv för min del men ja så är det tror vi säger så nu så ska jag försöka att äta klart..Happy lördag folks!

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0