Mat?

Sitter och halv kollar på Unga mödrar och så funderar jag på vad jag ska laga ihop för ätbart? Spännade va?
Jobbat idag, skulle ju egentligen ha varit ledig i två dagar nu men det blev två dagar jobb :) Fick ihop 6 timmar på boendet idag och imorn åker jag jobbar en kort dag i långserud till 11.30 innan det bär av till Karlstad.. Funderar på VAD jag egentligen ska ha handla imorn? Haha, bra va? Okej visst konfapresent till bror min vet jag, Ikea ska bli och där ska jag köpa ljus&ramar och så var det nåt mer? Men men fast jag inte har planer nu, vet jag att jag har påsar med saker imorn :)

Idag har Pipen flyttat, goaste katten! Hoppas hon trivs hemma hos sin mormor nu men det tror jag säkert! :) Bara två pälsbollar kvar nu, får se när nästa flyttar? Skönt att inte alla flyttar samtidigt, det är lagomt med en i taget. Lite förundrad över att Sally inte verkar märka att det saknas en liten? Eller bryr dom sig inte?


Nej mat tror jag, ingen inspiriation till att skriva idag...



Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0