Change

Sitter man här igen då, jobbat idag och när jag sluta åkte jag och kollade vid garaget på älsklingens som mocklar med bilen för att den ska bli mer attraktiv. Passade på att palla lite frukt med, världs godaste äpplena hittade och och plockade på mej en massa för att sen upptäcka att det bara var ett av trädena som hade dom goa äpplena resten var så kallad vinterfrukt och med de vrinsurt!!Jaja man kan väl baka paj på dom, med massa socker&kanel. Väl hemma skulle jag ta med mej posten in, och vad sitter i postlådan om inte en SPINDEL! Panik och jag stog och pep och hoppade där med Jessica i telefon. Tycker att hon borde ha tyckt att jag var totalt störd men hörde inget om de utan fick istället goda råd hur jag skulle bära mej åt. Fick upp det mesta av posten och skakade och reklamen rulla jag ihop till en rulle för att döda eventuella gäster. Tappade okej slängde posten i backen en sväng med av inbilldad paranoia men sen gick det bra. Och för en liten strund sen skulle jag ta ett av mina väldiga äppel och vem tror ni sitter i påsen om inte herr äckel spindel. Jag är säker på att det är samma, för jag har då inte plockat med mej äppel med spindlar på utan det var den jäveln som följe efter mej in. Jahopp fick tag på en påsklämma att stänga påsen med så får hjärtat agera spindelmördare när han kommer hem för jag skulle inte ens drömma om att försöka bah! Kanske skulle köpa hem radar? Funkar ju på jobbet och jag skulle nog behöva ha det hemma med..

Nu ska jag sätta mej och läsa, läser en jättebra bok nu av Anna Jansson som handlar om Maria Wern. Ni vet hon i Främmande fågel. Hoppas det ska komma fler filmer sen med. Svenska kriminalfilmer är bäst!



Till helgen....

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0