Torsdag,fredag,lördag,söndag.

Hej igen, nu är jag här. Tänkte att jag skulle slänga in ett inlägg. Dom senaste dagarna har bestått av jobb,jobb och jobb. Lycka! Även hunnit med att kaffa hos Jessica, haft idol mys med bäste Therese och allmänt mys hemma med hjärtat mitt. Och jag har shoppat, like crazy! Eller kanske inte, men shopping förbudet har upphört och jag har tagit igen förlorad tid. Jotex,H&M och tradera. Gilla säger vi till det! Imorn bär det av till karlstad med mitt hjärta, och förutom mathandling lär det säkert följa med nåt annat kul. Och nej jag har ju egentligen inte fått pengar än men han har sålt en bil så vi passar på att dra iväg när vi är lediga. Och jag har fortfarande mina kära presentkort, och ger jag mej fan på att shoppa ska jag nog lyckas att bränna upp dom! :)

Jag har blivit sugen på att göra en till tatuering, älsklingen hade gjort en grymt frän en igår och då blev jag blev sugen på att skaffa mej en till. Men den stora frågan är då vart, och vad? Överallt fick jag till svar av herrn i huset men inte vad :) Och kanske inte överallt på en och samma gång. Inspiration tack, nåt bra förslag?

Förresten så planeras tjejgalej, älsklingen rymmer ju ifrån mej på kryssning i november så jag har huset för mej själv och vad passar då bättre än ett riktigt tjejgalej? :) Nån som känner sej sugen?


Jotex


H&M


WHYUS butik på tradera. Är dom inte söta?


Kommentera
Postat av: michaela

Jag gillar hårnålarna, men du? Sugen på att göra om min blogg, typ byta såndär bakgrund, jag vet ju inte hur man gör :p "inte så insatt" ;)

2009-10-26 @ 18:36:11

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0