Söndag

Äntligen söndag, topp dag på veckan det! Jag gillar söndagar.. Riktig mysdag alltid det, massa bra på tv och inte en massa måsten eller borden på söndagar. Bara lugnt och mysigt.



Igår flyttade Lovis förresten så nu är det bebis fritt,lugnt och rent? Vilken skillnad!Men jag saknar dom,allihopa..Vet att Lovis också kommer att få det jättebra, hon flyttade till en familj i Tösse. Sally blev så lugn när Lovis hade flyttat, det var som att hon andades ut och bara var helt plötsligt. Har inte märkt nån att hon skulle leta efter Lovis eller så utan hon bara sover,slappar och är go. Sally go är inte sally, sally är sally och med mej gosar hon inte men det har hon gjort nu. Lilla råttan <3

Idag ska det bli förändring, ny hårfärg! :) Dags för förändring nu, jag är trött på det blonda(har aldrig varit blond så här länge förut) Så nu ska det bli nytt, höstfärg.. Och en blir det en massa roligt efter vägen, och jag längtar redan efter våren med brunt hår och massa slingor. Men det blir då, först Little red riding hood.. :)) Tänk om mitt hår kunde sätta fart och växa också, skulle vara pricken över iet de..

Har lite jobb funderingar, kanske skulle behöva söka mej till fler ställen. Men vet verkligen inte om jag vill vara på fler. Och om det blir mycket att göra igen, vet jag inte hur jag ska räcka till. Så blev det ju när jag började på polstjärnan, dom ringde och jag jobbade så gott som alltid. Hann nog bara med att jobba 3 el 4 turer där. Dom ringde visserligen för ett par veckor sen igen men då kunde jag inte heller. Så om jag ska söka fler ställen vet jag ju inte om jag kommer att kunna? Alla vill ju ha vik som alltid kan. Och vart skulle jag söka mej? Aspen?Lindbacken? Omsorg eller äldreomsorg? Synd att det inte finns mer inom psykiatrin.. Lss kanske?Ledsagare, kontaktperson..Fast där lär jag inte få nåt efter mina två toppenlyckade karriärer jag hade där. (Inte mitt fel) Tål att tänkas på, men vi väntar lite och ser om det är ett tillfälligt stopp i systemet eller ej! Och en bra vecka med jobb väntar mej nu, 4 dagar änsålänge!









Nu var det dags för kaffe och bok, härliga söndag! Ha en bra dag allihopa






Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0