Övningskörning

Nyss hemkommen efter en dag som började vid halv 6, pigg som en lärka :) Plockade upp Therese vid halv sju och det blev till att köpa med frukost och kaffe innan det bar av till halkbanan. Den fixade fröken galant och efter lite halv sega 3 timmar var det klart och det blev en sväng om Karlstad. Span i affärer utan inköp och sen bjöds det på mat på mammas. Kanske stavas det med ett m förresten? Jaja skitsamma, jätte god nachos hursomhelst :) Hemresa efter det, hade gott om tid på mej innan Af så vi övningskörde på gården hemma hos Therese mamma. Jag skulle tycka det var jättekul om nån kunde övningskörde med mej, tur att min bror kommer att få köra med mej när det är dags för han :)
Mötet på af sen, usch gillar det inte! Nu ska jag säga vad jag tycker och det är mina tankar. Men det känns tattigt att gå på af(a-kassa), jag vet att det finns fall där man inte har nåt annat val osv och jag tycker absolut inte att a-kassa eller andra bidrag är fel egentligen. Dom är väl värda för många och jag inte dummare än att jag vet att det kan vara svårt att få jobb Men jag känner mej tattig, jag vill stå på egna ben och förtjäna mina egna pengar. MEN ibland går det knackigt och då finns inga andra val. Som just nu när det är lite trögt med jobb. Det är inte så jag vill ha det, jag vill jobba maxat och tjäna mina egna pengar så är det. 
Jaja  nu lämnar vi det, och pratar om annat. Igår blev min bil komplett, ahhh så nöjd! Nu är det rätt färg och ja faktiskt stör inte rosten mej. Älsklingen sa igår- Den är rostig och då sa jag - den är ljusblå. Haha allt för att det ska matcha. Tyvärr matchar jag illa med vinterdäcken på den nu men jag kände att det var en bra ide att sätta på dom redan. Jag vill inte halka av vägen en tidig morgon och förstöra min pärla. Får tacka min älskling som fixade med pärlan åt mej :)

Nej om jag skulle ta en promenad till brevlådan och se om jag har fått nå kul? Och sen dricka lite kaffe och bara vara lat.  Som för det mesta alltså. Ont i magen 2 anfall med även om det känns okej just nu när jag halvsitter i soffan. Ja är det inte det ena så är de det andra.....

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0