Jag får jobba

Mihii idag har ett par kilo lossnat från mina axlar, jag har fått jämt liiiite mera jobb. Vilket betyder att fröken Nilsson iallafall kommer att har råd att betala sina räkningar nästa månad. Framsteg? JA! Har jobbat 8-16 idag och klockan 21 börjar jag igen och sover natten sen jobbar jag 8-16 imorn. Hackat&malet men jag yckades att skrapa till mej 9 h extra nu och sen fick jag ett pass i slutet av månaden, självklart den planerade Ullareds dagen men vad gör man inte? Jobb är prio 1 och Ullared fick snällt hoppa en vecka längre fram i kalendern.

Höll apropå pengar på och sätta colan i halsen när jag skulle checka mina miljoner. Det var bannemej inga miljoner det inte. Vad hände?  Uschanemej, blir till att snååååååååla rejält resten av månaden. Jag måste sluta leva lyx liv och hålla i pengarna. Eller iallafall inte gå runt och tro att jag har tusenlappar medans det egentligen bara finns hundralappar. För ja så ILLA är det just nu. Bannar mej själv, usch på mej så här får det inte gå till!!! Känns lite segt kan jag säga, är ändå hela 2v kvar till lön. Men men, bara mej själv att skylla och kanske katterna och så kanske jag kan skylla på bilen med? Kan ju inte vara enbart mitt fel...

Kalas igår med, det var verkligen trevligt! God smörgåstårta,gott kaffe och trevligt folk.. De gjorde du bra Therese :) (Kort kommer senare)


Nu väntar jag på min älskling, laga mat och mysa innan jag beger mej tillbaka till staden och jobbet. Idag är det våran dag med, 2½ år =) LOVE







Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0