Ja se det snöar?!

Ja herregud, fick nästan en chock när jag satte mej i bilen imorse och upptäckte snön. Hade gått med luvan på och tittat ner i backen för att inte bli blöt och när jag väl att i bilen och kollade upp var rutan snötäckt. Lite tidigt va? Tur att det inte var nån snö som tänkte stanna :) Dags att få på vinterdäcken nu tror jag bestämt. Får bli lördagens projekt efter jag har slutat jobba. Eller ja, älsklingens projekt iallafall. Jag kan kolla på jag :) Baklucke byte ska allt få bli också. Dags för en makeover på pärlan. Upptäckte det roliga också att jag har en 8, och ska besikta bilen senast  i december. Mer opassande månad finns inte känner jag. Kan ju hoppas att den går igenom felfritt men varför skulle den? Har aldrig hänt förut med nån av mina bilar så varför skulle jag klara mej den här gången? 


Ja det var fredag idag, Idol mys med älsklingen blir ikväll. Nachogratäng och godis på det och ja det blir nog en bra kväll. Upp tidigt imorn och jobba 7-16, perfekt med lite helg jobb så man får lite extra slantar. Hoppas innerligt på att jag ska få jobba söndagen med men har inget hört så antar att jag inte har den turen. Men jag har jobbat över 50h denna veckan så jag får nog vara glad ändå. Veckan som kommer är väldigt tom än så länge. Min enda jobb dag är fredagen. Och på måndagen ska jag ut på en liten roadtrip med Therese. En väldigt tidig sådan och inte heller vidare lång. :) Och senare på måndagen ska jag på "Planering för hösten" på arbetsförmedlingen. Gud vad jag längtar efter det, eller inte. Skulle som sagt gärna slippa..

Ja det var mina planer, och icke planer och tråkigheter. Ha en bra helg allihopa :)






Kommentera
Postat av: Sandra

Jag tror helt ärligt de ska flytta demensen redan innan jul. Är inte så insatt men det är vad jag har hört :S Stackars gamla :( Jo söker som en besatt. Skickade ut 60 cvn här för någon vecka sen. Får se om jag får nå napp :)

2009-10-16 @ 14:58:07
URL: http://sandranylen.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0