Imorn är det ingen vanlig dag

Nyss hemkommen från jobbet/staden. Jobbat lyx tur idag, sen blev det ett par ärenden på stora staden och en sväng förbi Therese och säga Hej! Hämtade paket på macken också, scrapgrejerna jag beställde för hundra år sen. Och nu vill jag LOVA att jag köper inte en scrapgrej till på väldigt lång tid!

Igår var en bra dag, med först lite jobb i Långserud hemtjänsten och sen en eftermiddag/kväll i Karlstad med Jessica&Nova. Lite smått och gott inhandlades, började med en affär i Ilanda en sån där rolig billig en och jag köpte plastblommor som jag inte har nån vas till smart va? Och så köpte jag två jul ljuslyktor som jag ska ha till jul, men egentligen ja vad annars när det är jul ljuslyktor? Sen åkte vi in till stan, röjde runt där nån timme och det handlades. Jag köpte en svart-grå randig tröja,ett långt kakigrönt linne och en mössa på Gina och en grå topp på H&M. En sak till min bror också, och så jaaaa inte nåt mer tror jag. Bergvik nästa och det fick bli pizza och en tur där. Inget speciellt handlades utom linsgrejs til hjärtat&ett kuvert. Ikea nästa när vi var mätta&goa. Ramar,ljus,en katt sak,presentpåsar och godis handlades. Måste nog få tycka att jag höll igen ganska bra igår, använde dessutom 250:- av mina rikspresentkort så gjorde dessutom inte av med miljoner kronor heller.

Väl hemma igen var jag helt slut, tar på krafterna att shoppa&jobba samma dag ;) Fick bli till att krypa ner under en filt, och bara ta det väldans lugnt. Världens bästa Greys Anatomy började igår med, tummen upp! Och nästa vecka börjar världens bästa Desperate Housewives. Gilla gilla gilla. 

Pratade med pappa förut, sa till han att jag hade pengar till han för bilen och då säger han behåll dom jag har också pengar. Men säkert? Och jovisst det var säkert. Han är en klippa min älskade pappa! Skönt att ha den skulden ur världen, hade betalat honom lite mer än hälften av det jag var skyldig så jag har iallafall betalat lite för mej :)  Bjöd även hit honom&Ingela under helgen, han skulle se om dom hade tid och det hoppas jag allt att dom ska ha. Inte setts på länge nu.

Imorn fyller min fina älskling år, presenter och så är fixat och hoppas på en toppen dag imorn!



Ingela,Daniel,syster&pappa i somras

Jag&♥


Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0