Ikväll är det Desperate!!

Nu har lilla Täppas flyttat till Therese, bara en kvar nu! Ev blev Sabine lite sugen, får se vad det blir hoppas på att det ska bli så. Är skönt att kunna lämna dom till folk man känner kommer ta hand om dom och så. Sally verkar inte bry sej denna gången heller? Hon ligger lugnt och sover brevid mej här, konstiga dom är katterna!! Känns som hon borde leta helt hysteriskt efter dom försvunna ungarna men nej då hon sover hon. Eller kanske uppskattar hon lugnet?

Jobbat idag, en lyx tur..Plockade med mej massa garn ifrån jobbet, fanns en jättepåse där som ingen skulle ha så där jag gick jag lös. Ringde mormor direkt jag slutade och imorn ska hon komma hit och hämta garnet och sticka halsdukar&raggisar till mej. Toppen! En grå-beige halsduk har jag bestämt att det ska bli, och resten får mormor bestämma.

Igår dök en tanke upp, om att skaffa en till blogg men då en som är lösenordsskyddad. Vill inte ha lösen på denna, de känner jag inte för. Men vill kanske ha en där man kan skriva lite mer personligt och på samma gång veta vilka som läser det. Om jag skaffar det kommer det ju inte vara nån "big secret" blogg men ändå en där saker inte angår anonyma som inte ens vill säga att dom läser. Finns saker som jag skulle vilja få ur mej tankar som finns 24/7 och ibland räcker inte prat till, på samma gång som faktiskt folk kan få läsa det bara jag vet vilka. Mina närmsta + ett par till vet nog redan vad 99% av den bloggen kommer att bestå av. Men det är bara en tanke änsålänge, får se vad jag gör åt det.. :) Kanske bli morgondagens  projekt, ser ut som imorgon blir en ytterliggare ofrivilligt ledig dag. Intresseanmälningar för lösen isåfall?

Nu har inte jag tid hä längre, Män som hatar kvinnor boken ropar på mej nu. GUD vad bra den är, fast det var segt att komma in i den men nu går det knappt att sluta. Och den är bra trots att jag vet hur den kommer att sluta och allt. Läsvärd även om man har sett filmen så den är tips.. Just det, rubriken..Behöver jag säga mer? TV-lycka på hög nivå..

Kommentera
Postat av: Blomman

Ja, skaffa en med Lösen du. Jag skriver inte så där Jätte ofta i min lösenskyddade men när ja väl gör de så hjälper de en : ))

2009-10-06 @ 19:41:37
URL: http://malinblomman.blogg.se/
Postat av: Blomman

Yes den e låst : )

Får jag läsa ?

Men bara så att du vet, om du trycker in koden en gång så kan de sitta kvar ett bra tag, så då behöver man inte trycka in lösen igen, de lurade mig flera gånger, så ja trodde inte den va låst.



O joo, jag lyssnat allt.

O ja, jag kommer nog ångra mig men de växer ju ut så snabbt. Ja e Bra sugen : ))

2009-10-06 @ 19:55:28
URL: http://malinblomman.blogg.se/
Postat av: Blomman

Aha va bra : ))



Haha ja jag vet de, när ja raka mig på sidorna höll ja på o få en chock. Haha

2009-10-06 @ 20:42:54
URL: http://malinblomman.blogg.se/
Postat av: sandra

jag skulle vilja ha lösen om ja fick:) ja, jag köpte 2 st hyllot på ikea, men vart har dom färgen? :) räcker det med en burk? :)

2009-10-08 @ 11:25:43
URL: http://williamsmami.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0