Happy halloween

Eller nåt liknande?!

Hade en rolig kväll igår, vann såklart bowlingen..Eller inte haha, jag var nog på fel bana! Men det är kul att bowla. Efter bowlingen bar det av till Harrys, åt supergod mat Grillspett m vitlökssås och pommes.Gillade egentligen inte att vi skulle till Harrys för har aldrig gillat deras mat så där överdrivet mycket men bara att säga att jag har ändrat mej, jag tar tillbaka mina fördomar och säger ge mej mera! :) Drog mej ganska tidigt från Harrys, först av alla såklart. Jag var ju den enda som var hel nykter och skulle upp och jobba. Nästa gång det är dags igen, ja då ska inte jag jobba!



Idag var egentligen planen att det skulle bli utgång, men blev inget med nåt vad de gällde det. Jag har en ensam hemma kväll och imorn ska jag upp och jobba 8-16. Sitter nerbäddat i soffan nu, under två filtar och med raggsockar. Kan det vara så att jag fryser? Nej inte alls, känns som jag har feber för har ont i hela kroppen. Och jag vill inte bli sjuk! Jag har inte tid.
 En stor portion ont i magen på det, tror tabletterna jag blev ordinerad att äta gjorde det hela värre för har vaknat med ont dom senaste dagarna och det har hängt i hela dagen. Måste ändå göra ett uppehåll i en vecka för att äta andra tabletter nu så får väl se om det blir nån skillnad utan dom annars gör jag ett nytt försök om en vecka igen. Kanske skulle testa att självmedicinera, med typ allt sånt där som dom gör reklam för. Goda bakterier,immun försvaret i magen och hela den grejen? Kan det funka?



Har kollat på filmen En shopaholics bekännelse alldeles nyss, hade högre förväntningar på den än vad den nådde upp till men helt okej rolig dock måste jag säga att boken är bättre. Den får 3 stjärnor i kanten medans boken får 4 =)





Kommentera
Postat av: Sandra

Men gud vad jobbigt att det dumma magontet inte ger sig :( Hoppas de andra tabletterna hjälper...Ja men varför inte prova alla de där proviva och allt vad de heter. Nåt av de kanske lindrar lite i alla fall. Hoppas ni haft en trevlig helg, happy halloween :)

2009-11-01 @ 21:24:34
URL: http://sandranylen.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0