Fredag

Jobbat idag, SKÖNT! En heldag blev det också, mellan 8-16. Efter jag hade slutat jobbet tog jag en liten sväng på stan Tant Brun&Hemtex kollades in och jag trots mitt shoppingförbud inhandlade två fina lila ljusstakar på Tant Brun. Men det fick jag, dom var inte dyra. Efter detta blev det en sväng förbi Therese och kolla in nya bilen :) innan det fick bli mathandling och hem. Ikväll ska det mysas, kebab&sallad Johan Falk filmer oh godis. Det gillar vi! Ledig helg igen ser det ut som, vill inte!!! Nu får det vara nog med ledighet så ge mej jobb! Imorn ska det bli dop också, lilla Nova som ska döpas. Kommer att bli trevligt tror jag! Dopet börjar klockan 16 och efter det blir det ja vad kallas det? Dopkalas? Men kan inte riktigt bestämma mej för vad jag ska ha på mej. Vit stickad cardigan,lila/rosa fin topp,stövlar och jeansleggins är en tanke. Vad tros om det? Eller tunika,den vita cardiganen, svarta leggins och stövlar? Tål att tänkas på....tills imorn :)

Förresten gissa vad jag kom hem til förut? Ett ny städat hus! :) Det gillas stort, älsklingen hade varit så duktig så..Ett bra sätt att börja helgen på tycker jag..




Det var nog allt från mej för stunden, nu ska jag läsa dom sista sidorna i Män som hatar kvinnor och efter det får jag nog påbörja Flickan som lekte med elden.. Även om jag är lite "efter" med att läsa Män som hatar kvinnor så kan jag starkt rekomendera den till dom som inte har läst den. Boken är snäppet bättre än filmen..


Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0