En tråkig rubrik

Varför tycker jag det är det är svårt att komma på roliga och fyndiga rubriker?


Jahopp onsdag idag, igår var det tisdag. Igår jobbade jag, sen var jag och fikade med Therese och vi var på Lindex och handlade tråkigt smink. Hem sen och laga mat, konstaterade för mej själv att jag nog lagar stans tråkigaste mat. Ett ex. Älsklingen lagade mat i måndags och det bjöds på ungnstekta kotletter med en sås av bla grädde och mango chutney. Jag behöver knappast tillägga att det var svingott, och så blir det min matdag och jag gör korv&mos med påssås till. Tyckte inte ens själv att det var något vidare. Jag vill vara kreativ och laga mat, men jag har ingen fantasi och jag vågar inte testa nya saker medans han vågar det.

Idag var det onsdag då som sagt, jag blev visst ledig ändå men när jag ändå är det kan jag lika gärna vara det. Tror jag ska färga håret mitt, tycker bäst om när nån annan gör det åt mej för då vet jag att inget missas men gör det nog själv nu. Tror det är värst fram så. Det är som att bara färgen ramlar ur håret på mej. Svintråkigt, men hoppas det blir bättre denna gången. Kan ju skylla på färgsorten jag hade sist, eller på det blekta håret jag hade. Nu testar jag en ny färg och tror på att det ska hålla sej jätterött :)


Efter jag har fixat frisyren ska jag nog bestämt masa mej ner till mormor, hämta lite mer av mitt porslin och se om jag har fått min halsduk färdigstickad =)


Igår blev finaste 58an såld, lite tråkigt och lite sorligt. Men planen är att det ska importeras nya bilar. Får två för pengarna vi fick för 58a. Jag vet inte riktigt hur det ska gå till men är väl kanske tänkt att vi ska kunna ha varsin bil i slutändan och få pengar till ev handpenning om vi hittar ett hus.



Och sen måste jag bara visa mitt senaste inköp, finaste tröjan! Hade beslutångest för om jag skulle köpa den men gjorde det och det är jag glad för :) Hoppas den kommer redan denna veckan!

Är den inte snygg?



Kommentera
Postat av: Jessica

jättesnygg! Tradera eller? :)

2009-10-29 @ 07:08:28
URL: http://aaceton.blogg.se/
Postat av: Jessica

Aha okej, ja den va snygg.

Nervös inför mötet nu då?

2009-10-29 @ 07:38:41
URL: http://aaceton.blogg.se/
Postat av: e.z

Hej!

Såg att du kikat in på min "blogg".

Tyvärr går inte tröjan sy tillbaka eftersom tyget är avklippt. Titta gärna tillbaka!

Kram

2009-10-29 @ 11:02:45
URL: http://economize.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0