Livstecken

Jag är tillbaka, nu tar jag tillbaka mitt liv. Det har varit intensiva dagar det senaste och imorse var jag mer zombie än nånsin förut. Klockan hade ringt i tio minuter innan jag hörde den. JAG av alla, jag som alltid är lika morgonpigg och glad. Men nepp, idag hade jag gärna betalat för att ligga kvar. Förstår inte vart all positiv energi tog vägen. Eller jo det kanske jag vet, så imorn tar jag mej en ledig dag. Stänger av ljudet på telefon, sover och så har jag bokat klipptid imorn eftermiddag med. Det är nog det som behövs, en ny frisyr. =) Usch, kom på att jag faktiskt gnäller, jag menar inte att gnälla över jobbet(sen är det fritt att gnälla över allt runtomkring men i grund och botten är jobba bra för mej). Men blir det mycket blir man trött&stressad och även jag som inte är fast anställd kan behöva en dag ledigt ibland utan att behöva ha dåligt samvete. Så det var det!

Roligare stuffs nu, typ shopping. Jag funderar på att klicka hem lite julklappar och lite små saker till mej själv ifrån H&M. Har sett saker till mamma,syster och bror där. Ska spana närmare på det. Grubblar en hel del över julen också men har nog ändå bestämt mej för att julaftonen ska tillbringas ut på näset. Orkar inte flänga runt som jag har gjort alla andra jular. För är alltid jag/vi som får flänga runt med. Jag vill bara ta det lugnt och mysa, och det görs bäst hos Pappa&Ingela, resten av familjen får det firas med i dagarna runtomkring. Det är så årets jul ska få se ut. Men alla ska få julklappar ändå, bara så ni vet och inte oroar er haha. Längtar tills den dagen då vi är en egen liten familj som kan fira julen och alla får komma till oss och så vidare.Underbara tanke, och eviga längtan... <3


Vill ni se vad jag själv vill ha ifrån H&M? Och som jag om jag känner mej själv rätt kommer att klicka hem sen..

Bara mys-saker, tjocka strumpor,pyjamasbyxer&toffel stövlar. :)


Kommentera
Postat av: sandra

hhihi va bra! :) ja söt är han! du skulle se han nu du, när han springer går, pratar, är ännu mera charmtroll:P ja måste framkalla direkt ja får ihop en bunt me bilder:)

2009-11-12 @ 18:24:37
URL: http://williamsmami.blogg.se/
Postat av: sandra

fina saker från hm skulle ja skriva oxå! älskar derasmyssaker! :)

2009-11-12 @ 18:25:25
URL: http://williamsmami.blogg.se/
Postat av: Blomman.

Men de vet vi ju inte om de är. Haha

2009-11-12 @ 22:05:18
URL: http://malinblomman.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0