Klartecken

Nu har vi fått klartecken från banken att vi får låna upp allt vi har på vårat lånelöfte bara vi har dom 10% som vi ju har :)) Topp topp toppen! Ahhhhh.. Ska till huset igen på måndag och spana, pratade med mäklaren alldeles nyss. Dessvärre hade det vart en norsk familj där och också varit intresserade men vi ger det en chans iallafall och hoppas att det blir vårat! :) Men kommer att bli mycket att göra, men allt kommer att se ut som vi vill ha det i slutändan och det är ett +..



Annars så är jag en segis idag, måste ta mej samman och städa klart. Påbörjade igår och städade övervåningen skinande ren och tvättade allt som tvättas kan. Sen när det var dags för nedervåningen var energin slut och det blev soffläge istället. Eller så städar jag inte alls idag utan skjuter på det till imorn...eller lördag... Ska ju faktiskt ändå åka och jobba sen och då hinner jag inte så mycket innan. Får nog handla lite innan jobbet med, så då måste jag åka ännu lite tidigare. Ja ni ser här hinner inte städas. ;) Vi skjuter på det...Mera kollning efter julklappar blir nu, och lite smågrejande. Hej hej



 

Kommentera
Postat av: Sandra

Åh vad roligt:) Hoppas allt går som ni vill och att ni är husägare snart :)

2009-11-20 @ 11:25:37
URL: http://sandranylen.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0