Det går inte alltid som man har tänkt sig

Fredag, konstigt nog känns det som tisdag eller nåt. Vad är helg liksom? Ja men det är det nu iallafall, inga som helst planer för helgen. Eller jo jag ska ju jobba på söndag, och ikväll är det självklart IDOL som gäller men annars nada. Skönt faktiskt, fast kan fortfarande hända att det rings om jobb och då är det bara att tacka och ta emot. Nästa helg däremot då ska jag vara ledig och tjejgalej blir, bara man får ihop lite brudar som är på :) Nån som känner sej manad? :))

Har försökt och ringa en mäklare några gånger nu men det går då inge vidare, först upptaget sen dålig mottagning och sista gången avstängt men skam den som ger sej. Huset då, ett hus med väldigt stort renoveringsbehov. Slitna tapeter och så all over. Men ett lågt pris gör att vi får över av pengarna vi har nu så det finns utrymme till nya tapeter,färg osv. Värt att kollas på =)

Min energi är tillbaka också bara sådär, vaknade halv 9 utvilad och har grejat en del sen dess. Städat garderob, tvättat och såna där små grejer. Ringt viktigt samtal och konstaterat att det går aldrig som man tänkt sej, men den som väntar antar jag? Klippning sen, hur fan ska jag klippa mej??????? Funderar på att behålla längden, och sne luggen men klippa upp en massa så det blir sådär rufsigt? Jag får lita på att hon som klipper fixar nåt fint. Kände mej förresten som en stalker när jag skulle boka klipptid. Var inne på Boys n girls i stan i tisdags och ville klippa mej idag, sa att jag ville ha Sara och då var hon på 45an idag så hon i kassan fick ringa dit och höra om Sara hade tid. Och det fick mej att känna mej som en stalker, att följa efter en frisör. Men ja jag gillade henne, och ska jag betala 400:- för att klippa mej så ja...


Igår klickade jag hem lite julklappar också, två till mamma, 2 små saker til min syster en sak till min bror och TRE saker till mej själv. Det gillar vi :) Fast jag ska använda mina innan jul, inte slå in dom och ge dom till mej själv.

Nej nu ska jag försöka greja lite mer, åka och slänga kartonger sen med. Har ljugit för mej själv i flera veckor om att imorn ska jag slänga kartonger. Nu funkar det inte att ljuga längre så idag måste jag göra det annars kommer jag snart inte ha nån hall kvar..

 


Fredagen den 13-onde idag med, det är en bra dag. En kärlekens dag, vi gillar fredagen den 13-onde =)



Kom visst på en sak till, jag funderar på att anmäla Sally till årets Lussekatt. Men behöver hjälp att ljuga ihop en snäll slogan om henne. Kan ju knappast skriva om henne som hon är utan måste ju skriva nåt bra? Kanske skulle skriva att det är utsidan som räknas. För banne mej är det inte insidan på henne.

 


Kommentera
Postat av: sandra

sally är ju bara för söt! hur kan man INTE välja henne som årets lussekatt:P vilket hus ringer du på?

2009-11-13 @ 10:46:45
URL: http://williamsmami.blogg.se/
Postat av: sandra

(ja jag är nyfiken:P)

2009-11-13 @ 10:47:14
URL: http://williamsmami.blogg.se/
Postat av: sandra

oj nu blev de tre kommentarer här:P men då har du nått å läsa:P ja han pratar hela tiden, på sitt egna språk då. så säger han mamma, pappa, brum brum, daaa-dooo(traktor) tutte, titta, nam-nam(mat).

2009-11-13 @ 10:57:17
URL: http://williamsmami.blogg.se/
Postat av: sandra

det huset kan nog bli hur mysigt å fint som helst me lite kärlek;) synn de va så sliten! när ska ni kolla på de? :)

2009-11-13 @ 15:58:25
URL: http://williamsmami.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0