Den 24 november

Exakt en månad kvar :)

Ledig idag, får se vad dagen har att bjuda på. Jag ska iallafall ta mej en tur in till stora staden. Konstaterade nyss att jag hade fått pengarna från utbildningen så jag ska handla. Ska till Pekås och köpa Tresemme shampoo&balsam, måste ju testa när det sägs att det ska vara så bra. Hämta mitt paket från eleven får det bli också, slipper jag vänta tills fredag. Kanske bara jämt kolla runt lite på affärerna med? Såg bla en klapp till syster min i ett reklamblad igår. Men innan det blir det ringa till mäklaren och lämna ett bud, känns nästan lite nervöst. Ska ju börja med ett lågt bud och ja det är lite jobbigt på ett sett. Vet ju sist jag ringde med bud på det andra och jag knappt han avsluta meningen innan jag fick ett tydligt nej tack då behåller vi huset. Jaja nu är det mäklare iaf jag ska ringa och inte personen direkt. Håll tummarna! Tänk om vi skulle få det? Vårat alldeles egna hus <3



Får även passa på att säga grattis till Malin som äntligen blir lika gammal som jag. GRATTIS! :)


Kommentera
Postat av: Blomman

haha Tack Sandra : )

En naken malin fick du me på bild också :P

2009-11-24 @ 11:19:09
URL: http://malinblomman.blogg.se/
Postat av: Sandra

Haha, ja kanske vem vet...de kanske smyger sig runt i skogarna här i kring och parar till bebisar :) Åh hoppas allt går bra nu och att ni får ert hus :)

2009-11-24 @ 22:04:24
URL: http://sandranylen.blogg.se/
Postat av: Blomman.

Jaa den vart toppen faktiskt : )

Tack för blomman : )

2009-11-24 @ 23:31:06
URL: http://malinblomman.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0