Tråkigt tidsfördriv



1. När gick du upp i dag?
kl. 7,00

2. Diamanter eller pärlor?
Kan vara fint bägge och

3. Senaste filmen du såg på bio?  
Oj, Flightplan tror jag :) För hundra år sen
   
4. Favorit tv-progam?
Det är många, Desperate, One tree Hill,
Greys&Gossip girl är favoriterna iallafall
 
5. Vad åt du till frukost?
Toast&Kaffe

 6. Vad är ditt / dina andranamn?
Maria

7. Din favoritmat? 
Nachos, eller Kebab eller möjligtvis älsklingens Lax :)

8. Vilken mat gillar du inte?
Äcklig mat

9. Vilken är din favorit-CD för tillfället?
Min egna i bilen

11.Vilken är din Favoritmacka?
Brie&Salami på sjöqkvisten
 
12. Vilka mänskliga drag kan du bara inte med? 
Idioter

13. Vilka är dina favoritkläder?
HM jeansen, dom långa tröjorna..Hmm en massa favoriter ju..
 
14. Om du fick åka vart du ville vart skulle du åka då?
Till solen, Thailand..Eller till Island
 
15. Favoritklädmärke? 
Märke och märke, jag gillar nog Gina bäst jag :)

16. Vart vill du dra dig tillbaka?
Hmm

17. Favorittid på dagen?
Morgonen faktiskt

18. Var är du född?
Vänersborg
 
19. Vilken är din favoritsport att se på?
Sport?

20. Vilket är favorit djuret?
Katterna
 
21. Bästa tidsfördrivet?
Tvn, datorn och luren :)Eller en bra bok kanske

22. Coca Cola eller Pepsi?
Coca cola
 
23. Fotboll eller ishockey?
Nej tack

 24. Är du en morgonmänniska eller nattuggla?
Morgon människa

25. Pedikyr eller manikyr?
Manikyr
 
26. Några spännande nyheter att berätta för oss?
Ne händer inte mycket här inte.

 
27. Vad ville du bli när du var liten?
Olika saker hela tiden


28. När jag fick min första häst?
Hmm, räknas My little Pony? Har aldrig haft en egen häst,
men uppväxt med hästar visserligen.Eller kanske hästen
jag fick av farfar som jag aldrig fick?

29. Varit i Afrika? 
Nope
 
 
30. Nånsin rullat in någon i toapapper?
Nej


31. Varit med om en bilolycka? 
Neee


32. Favoritdag i veckan?
Fredag och söndag
 
33. Favoritblomma?
Hibiskus och orkide

34  Favorit-snabbmatsrestaurant?
Sibylla

35. Har du en cykel?
Vill ha

36. Vem fick du senaste mejlet ifrån?
Tradera

37.I  vilken  affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort?
Ikea skulle vara kul och användbart..

38. Läggdags?
Tant tidigt
 
39. Var detta roligt ?
Nej faktiskt inte

40. Senaste personen du delade en middag med?
Älsklingen

41.Vad sysslar du med just nu?
Svarar på frågor&pratar med Sandra

42. Favoritfärg? 
Gillar rosa, men vitt&svart är snyggt också och grönt..

43. Hur många tatueringar har du ?
Ingen

Slut!


Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0