Torsdag

Redan torsdag, nästan helg :) Riktigt jävla pissväder idag, hoppas det blir fint tills te helgen.
Ska snart dra mej iväg till jobbet, jobbar "extra" idag. :) En 8-16 med, jag som är så bortskämd med mina kortis turer gör inte många såna här turer på mitt schema inte.Men det är gött ibland :)

Igår kom älsklingen min hem med alladin ask till mej, sötis! Blev allt så glad så.. Tack <3



Och imorse när jag kom ner, ja då stog de en hel årsförbrukning försvarets på bordet :) Perfekt till mej de, för ja...Det används ju en hel del.Kan inte vara utan en timme ens ju..


=)

Kommentera
Postat av: malin

men de ska va den rosa! :)

2009-05-14 @ 12:55:56
URL: http://malinblomman.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0