Lättad&Nyfiken och ja, jag är en massa

Nu händer det mycket(eller mycket?Fel ord,nåt stort), jag spekulerar hej vilt och tror och hoppas på en massa nu..Eller massa,nu ljög jag! EN SAK! Är så nyfiken och förväntansfull så jag tror jag spricker.Jag vill veta nu!! Undrar om det är som jag tror mej tro eller vad, kanske inte händer än..Haha oj, nu lyckades jag verkligen sätta ord på allt, eller inte på nåt. ;) Och bara för en sak, så tror jag allt.Men jag kan tro rätt..


Yeaj, nyss kommit hem från jobbet.Eller nu ljög jag igen, jag var faktiskt tvungen och hoppa förbi Therese först och så var jag till Lidl efter jag hade slutat.Men jag har iallafall nyss kommit hem.Jobb helgen är över för denna gången och imorn är jag välförtjänt ledig, innan det blir jobb tre dagar och sen underbara tre dagar ledigt.Tror jag trivs fint.. Två filmer i brevlådan med, så nu är frågan om man borde vara ute när det är fint väder eller om jag faktiskt borde ligga på soffan? Lutar åt det senare, lat som jag är..




Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0