Fredag

Jag är uppe toktidigt, men är man en upptagen dam så är man! En Karlstad tur med Sandra&William står på schemat, och sen hårfärgning på Sandra och sist men inte minst 22h på jobbet.Jodå jag ska nog hinna..Ska snart stoppa mej själv i duschen, packa och greja.Kommer inte vara hemma på hundra år känns det som, får ta med mej jeansen och de jag ska ha imorn kväll och tvätta på jobbet sen.Köra ska jag göra imorn kväll också, eller ja både jag och Sandra ska köra ser det ut som.Jag har paxat cruisingen iallafall :) Imorn på dagen ska vi ut med jobbet, trafikens dag ska kollas in och sen blir det en sväng över stan..Lite fundersam över alla miljoner människor som kommer vara ute men det ska nog funka.Jag&Linda har planerat :) Funderar hur mycket skit en annan kommer köpa?Godis är iallafall ett stort måste och inte de minsta onödigt, kryddor med måste ha en nya sourcream&onion ju..Strumpor kanske också? De gamla vanliga med andra ord..

Och hur mycket som jag inte borde köpa kommer jag att köpa idag?Det viskades om Ikea, och ja? Finns det nån människa som någonsin har gått in på ikea utan att köpa nånting? 



Kommentera
Postat av: Jessica

det är svårt de :) hi hi

2009-05-16 @ 22:03:32
URL: http://aaceton.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0