Det var skönt


Måndag igen, ny vecka nya tag! Har kört älsklingen till jobbet och nu sitter jag här och slappar mej, snart dags för mej att bege mej in till stan igen.Jobbar 8-16, hade tänkt att Fridde skulle ha börjat sju idag och vi skulle ha åkt tillsammans och jag hade tage mej en morgonpromenad och gått och solat.Meen nej, kände inte för det när han börja sex..Hade nog fått blivit en jävla promenad isf ;)
Gårdagen var precis så lugn och skön som jag ville, fick en massa gjort inklusive lämnade in skolarbete och allt.Stolt :) Åt go mat, myste framför tvn och läste..Tummen upp, en välbehövlig dag..
Idag tror jag bestämt att jag ska ringa goa Carro och styra upp att ses, jag känner för Carro nu.Hoppas hon inte har hunnit åka hem till skogarna.Men jag tycker nog att hon borde vara kvar i Kd nån vecka till. :) Får hursomhelst ringas och kollas upp..



Jag vill ha slutet av juni nu, en annan bil ska det bli då enligt mina planer.Ligger bra till i timmar denna månaden, får ihop en hel del helg timmar och ja jag borde få en riktigt bra lön i juni plus att skattepengarna ska komma då.Sälja min lilla skrot och ja sen glider jag i en annan bil..Beslutsångest om vad jag ska ha för bil bara, jag är golf freak älskar golf.Men sugen på 850 också, syster min tyckte att en 940 skulle "klä" mej..Ja kanske ingen ide att fundera, när jag väl får sålt min måste jag ha en ny på dagen så får bli vad som finns då till ett bra pris med bra förutsättningar :)


Denna skulle jag inte säga nej till :)

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0