1 maj

Jag vaknade upp ensam idag.Hallå?

Igår kväll hade jag film kväll med mej själv, Irene Huss blev det.Väldigt bra måste jag säga och det bästa är att jag har två filmer till på väg, borde dyka ner i lådan på måndag :)



Tror inte min mage mår bra av jättekuren tabletter, känner mej konstant hungrig som att tabletterna äter upp maten åt mej istället för magen.Konstigt men det kan jag ta för den verkar dom gör :) Ska bara knapra tills på tisdag morgon, eller om det var måndag kväll.Hoppas allt är borta när jag slutar med dom bara..


Ska man hitta på nu då? En tanke fanns att ta hand om disken, men jag vet inte jag?Borde kanske låta den vara, och tvätta lite istället..Jobbet sen också, innan de ska jag till Therese och lämna hennes grejer och så tänkte jag ta svängen förbi Sandra om hon är hemma och hämta mina Body shop saker som hon var en ängel och hämtade ut åt mej igår..Men men många timmar kvar tills dess, tror nog betsämt kaffe står på schemat nu.


Kommentera
Postat av: Jessica

tatuerad torso va la sådär tycker ja.

vart tog fridde vägen då? hittade han inte hem från skåpa? :)

2009-05-01 @ 19:06:15
URL: http://aaceton.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0