Waffels

Våffledagen dådå, värsta högtiden..Tänk om man hade vart ett fan av våfflor också? Men okej då, en våffla med mycket grädde&sylt sen bli de blää.Inte för att det är äckligt med våfflor, men blir illamående om jag äter mer än en.Tacka vet jag pannkakor, när kommer pannkaks dagen? Imorn kanske, min egen pannkaks dag =)



Sitter just nu och stör mej på tillfälligt störning på swedbank, mycket ledsamt om jag ska behöva vänta tills ikväll med att kolla framtida insättning.
Snart dags och bege sig till jobbet, eller snart och snart men om ett tag här.Efter jobbet tror jag älsklingen ska grejsa med bilen min, blir bra de så är den klar sen..Besikting på måndag igen, tredje gången gillt får det allt ta och bli..
Nej det var väl det som händer och sker, nu ska jag studsa vidare..

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0