Vilken lättnad

Jag har klarat första studieenheten, allt var rätt men hade visserligen bara skrivit på G nivå..Hade inte förväntat mej så mycket mer på första men på andra borde jag ligga högre.Skulle vara fint att lyckats dra till med ett MVG, men jag är fullkomligt nöjd med ett G också..Jag får ju inte direkt lön efter vilket betyg jag har utan för att jag har ett betyg =)
Men funderar verkligen på att läsa mer kurser sen, inom psykiatri&psykolgi kanske? Psykiatri är ganska givet, skaffa sej en spetskompetens som det så fint heter..Kanske skulle bli läkare när jag ändå håller på? ;) 
Nej så illa ska de väl inte bli, men det är kul att läsa när det är intressant..Och rehabelitering/habilitering slår alt medicin med hästlängder..Kan inte ens beskriva hur tacksam jag är att jag slapp alt medicinen..



Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0