Tillbaka

Nu vart man hemma igen då, hunnit med en himla massa..Vart hos mormor, och sen flängt runt med mormor&söstra mi på stora staden.Självklart fick de följa med lite stuff hem, två örngott som matchar mina kuddar i soffan (10:- st på profab), lite nya handdukar tyvärr fanns inga bruna så fick bli mörk blå som matchar dom bruna jättebad lakanen jag har =) Ska bli så gött och slippa se all smuts på dom ljusblå efter hårfärger, skitiga händer och smink, dom blev ju inte ens rena på 70 grader nu de sista..Så väck med dom nu, och jag njuter! En aroma olja köptes på jysk också, citrus doft och jag ska snart testa den..Tror de kommer lukta gott. Sen faktiskt blev de inte så mkt mer shoppat, brände bara 100:-..Men var på netto och handla mat med och där gick de åt lite mer, men äta bör man eller hur?
Jag och mormor åkte spanade på bilar också, tänk om man hade råd och köpa sej en ny? Jag vill ha en Golf, en flexifuel gärna men jag antar att det bara är att säga FORTSÄTT DRÖMMA! Men min bil nu, ja suck..Håller på och har nåt jävla låtande och tjutande för sig, började igår och jag tror nog att den kommer att explodera minst sagt nån gång..

Efter allt flängande bar de av hem till mammi, där blev det dricka kaffe och tjöta i mängder..Trevligt trevligt, fick låna en telefon av mamma med.Ohh underbart! Den stänger inte av sej, det går att skriva sms med den, mottagningen är bra och det är en 3G..Bara + med andra ord.Jag är otroligt tacksam, kunde ha den tills jag köper ny vilket jag har tänkt göra om sisådär 3 månader.En nokia är det också, vilket ju är favvomärket =)



Nehej nej, nu ska jag nog bestämt göra lite nytta...Går inte att slappa på detta viset..

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0