Soliga söndag

Nehej nej, det var det inte.Vem snodde solen?Ge tillbaka tack!

Söndag var det iallafall, en slappis söndag.Jag ska kolla på tv största delen av dagen, ta igen vad jag missade när jag jobbade fredag kväll(Lets dance alltså) och sen är det älskade söndag kväll..

Igår var jag faktiskt riktigt flitig ett tag, måste ha berott på den underbara solen =)
Jag:
-planterade om ett par blommor
-städade ur och gjorde rent i ett par skåp
-slängde massa skräp och papper
-tvättade av utmöblerna
-plockade ordning i hallbyrån
-tvättade
-vi åkte och slängde kartonger
Bättre än inget eller hur?
Sen var det slappis och mys kväll som gällde, lagade Kebab&ris mmm och kollade in Robinson och lite annat..

Funderar på om jag skulle ta ett riktigt ryck nu och skriva klart skolan så jag kan få iväg det och börja på nästa..Ge mej motivation!



Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0