Senare samma dag

Efter förra inlägget bestämde jag mej för att åka in till stan, ny telefon skulle det bli!! Åkte och fick med mej Jessica och for till Expert, och en ny tele blev det. En (hör och häpna) Sony ericsson W595, vit och fin.Jag tror att jag är jättenöjd, nu ska den bara laddas också..Tålamod...
Sen fick de svängas omkring på stan i bäste Harry lite, long time ago man blir nästan nostalgisk ;)

Efter detta bar det av hem till Sandra&William, färga Sandras hår och busa med William =) Försökte lära han krypa genom att krypa runt med han på golvet men utan vidare framgång, lillkillen har bara hittat backen än så länge..Men vad han grejar, när han satt i gå stolen höll han på och möblera om hela vardagsummet genom att skjuva runt på allt..Sötisen!

Nu är jag hemma igen, hade fått trevlig post nämnligen mina presentkort på Lagerhaus&Hm och mina och hjärtats miljon lotter, så då hoppas man på att bli miljonär idag då!Eller vinna en bil, skulle avrunda dagen fint de ny mobil och sen ny bil! De håller vi tummarna för..


Just de, jag hämta Hm paket förut också..Världens finaste linnen, me like!



Och här är min nya lur, visst ser den fin&fräsch ut?Gillar det vita =)


Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0