Min torsdag

Jobbat hela dagen lång, gått ganska i ett och jag har stundom vart rätt uppstressad och då känns de som om jag inte ska hinna med något alls gaah! Men det går ju, brukar inte ens märka av stress annars men tydligen idag.Jaja life goes on.Imorn ska jag jobba dubbel pass,alltid lika segt att se framemot och går alltid lika bra väl de är dags..

Jag överväger helt allvarligt om jag skulle ta och tvätta min bil imorn? Behövs verkligen men hallå jag är inte den som brukar få tummen ur och göra de, denna har jag nog aldrig tvättat? Eller kanske en gång, men har då haft den i ett år haha..Illa illa, och jag ska va tjej? Får se om jag gör slag i saken imorn..

Undrar vad min trofaste vän tvn bjuder på ikväll? Inte riktigt koll idag..

Nej jag tror nog inte jag hade mer att tillägga, så nu får det va nog..

Förresten, vilka är mina nya läsare? Har ökat rätt bra dom senaste dagarna, vilka är ni?



Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0