Måndag dådå

Jag är en tröttis, helt seg!Kan det vara sviter efter helgen?Hade nog behövt sova x antal timmar mer igår morse istället för dom få 6 timmar sömn jag skrapade ihop..

Snart ska det bära av till jobbet, jobbar till 1 sen bär det av på läkemedelsdelegering i en och en halv timme får se om det är nåt roligt?
Och klockan 5 i halv fyra faller domen, se om lilla bilen tar sig igenom besiktingen eller inte..Hoppas hoppas!Vill inte ha mer krångel med den nu, ska bara vara att tuta&köra..Hoppas mamma hinner hem tills besiktningen, jag vill inte åka dit själv! Tycker inte om besikting när det är min egen bil..
Ska få bli mathandling i Åmål sen med, älsklingen får komma ner när han slutar och så ska vi kolla in eurocash om de är ngt bra =)

Nej nu fick jag sätta fart, snooza alldeles för länge imorse så nu är det lite mer bråttom än de brukar va..

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0