Måndag

Ja då var de redan måndag igen, snart är det helg igen ;)

Igår kväll kom Sandra&William hit och hälsade på, det var trevligt =) Kolla på tv, busa med överaktiv William och tjöta litte.. Sen var det bedtime, höll på och bli tokig när jag skulle sova! Det gick verkligen inte, ont i magen och bara låg och vre&vände hela tiden.Gick upp och satt vid datorn gick och la mej igen osv. Gick inte, hann med en hel del funderingarar iaf.Tillochmed funderingar på om jag skulle börja träna?!Hallå liksom, jag träna? Ja då är det illa, men kanske inte skulle vara någon dum ide egentligen?

Snart dags för jobbet då, eller snart och snart men om ett tag iallafall.Jobbar 8-16 idag..



Jag vill ha en orkide, visst är dom fina?

Kommentera
Postat av: malin

Ja, träna, den tanken har jag också haft sandra.

haha. bra tanke, men ja frågan är ju om de blir nått mer av de än en tanke ; P

De blev de inte för mig. haha

2009-03-09 @ 15:07:25
URL: http://malinblomman.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0