Långsamt så de heter duga

Tänk att de ska vara så långsamt att bara gå och dra, förstår inte hur männsikor skulle vilja ha de så? Vad göra alla slappisar på dagarna? Tell me!
Fortfarande inte fått tummen ur med skolgrejerna, tänk att de ska va så segt också? Men det är bara för att det är tråkigt och skriva rent allt annat är ju faktiskt klart!
Har iallafall varit till vikinghallen och köpt dricka&drickyogurt&choklad tills imorn, och börjat "packa" lite mycket som ska med ju..
Vill att posten ska komma snart, eller så kanske den redan har varit här? Men bara att jag inte fick något..Vill ha mina Aqualina saker..Var och kolla för en stund sen och så var de en annan gubbe där med som skulle spana in sin låda, och när jag gick tillbaka mot huset vände jag mej om och kollade och då kollade han igenom ALLA postlådorna.Men hallå så gör man väl ändå inte?
Det är könstigt!



Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0