Igen då

Nyäten och mätt som en jag vet inte vad, fick bli stekt ägg smörgås..Mmm gottit det, sånt man bara kan äta när man har hemma dag =)
Kom just att tänka på mitt Laredoute paket, undrar vart de har tage vägen? Är ju ett tag sen jag betsällde nu, snyggaste gråa döskalle sjalen och en väska..Fyndigt nog betala jag bara 134:- för alltihop, väskan var en premie värde 400:- och sjalen fick jag 40% rabatt på..Smart va? Undrar bara om väskan är så snygg som jag tror, hoppas det!



Hade nog egentligen inte så mycket mer att komma med, fördriver bara lite tid..Ska nog ta ett tag med alla(inte mina) kläder som ligger överallt i sovrummet och sen bädda och tvätta..Bra ide va?

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0