Det är mycket med det jordiska

Tisdag då, och uppenbarligen är jag ledig även idag..Behövligt även idag kanske, men sen är det behövligt att jobba annars får jag slita tok mycket i slutet av månaden för att få ihop rejält med timmar!
Igår fick jag shoppa, blev lite saker tills de är dags för hovfjället. Jag och Sandra köpte likadana mössor(Vi vet det är töntigt egentligen)  men det kan ju vara bra ifall vi tappar bort varann i hovfjället? ;) Och ingen av oss använder ju mössa annars..
Sen handlades det termosbyxor när jag och Jessica gjorde Åmål, ett par gubbgrå hur det nu ska ja med min grårutiga jacka? Oj oj kanske blir hemskt det, men efterssom dom var dom enda som passade och enda som hade mänskligt pris så fick de bli så.Kanske blir skitsnyggt också det vet man inte?
Köpte mej en fin vas i Åmål med, billig var den också och nu försöker jag komma på vart jag vill ha den..

Min telefon har bleve knäpp, först trodde jag det var knappsatsen på de rosa skalet så bytte alltihop igår kväll men tydligen inte..7&8 är jättetröga att trycka på, får trycka en massa gånger för att det ska hända nåt? Suck, jävla telefoner!

Ne nu ska jag gå neröver, fixa en kopp kaffe och sen lite frukost..

Kommentera
Postat av: .Malin.

haha ja men de vet ja allt sandra! haha. Men har Thereses dator o den är ju bärbar så vet inte hur man gör för att markera lr nått på denna. Finns ju ingen mus liksom. haha



: ))

2009-03-03 @ 13:42:01
URL: http://malinblomman.blogg.se/
Postat av: sandra

gud va snygga vi kan va i hovfjället för ja kan åka med!! hhihihihi:):):):)

2009-03-03 @ 15:12:58
URL: http://williamsmami.blogg.se/
Postat av: malin

ne men ja vil ju inte ha allt i samma, brukar ha en del i fet stil o så vidare liksom. haha

2009-03-03 @ 18:08:38
URL: http://malinblomman.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0