Ett brev och lite presentkort kanske?

Ett brev kan inte svara på frågor, därför tycker jag att vissa brev inte borde få skickas ut. Brev som väcker frågor och oro. Igår fick jag ett sånt brev, fick först lite halvt om halvt panik fick en massa frågor i huvudet som ingen kunde svara på och ja orolig blev jag.  Men efter en massa kärlek&omtanke från älsklingen och uppmuntran av Therese kändes det snäppet bättre och jag kunde sluta tänka på de för en stund,och idag fick jag svar på alla mina frågor och det känns så himla mycket bättre. Mycket oro var helt i onödan, men det visste jag ju inte då utan tänkte bara det allra värsta!! Nej tacka vet jag telefon, då kan man få förklaringar och svar med en gång..


Nu sitter jag här igen då, jobbar kvällen igen idag. Hon som jobbar jag med ikväll fyller år så sitter och funderar på vad man skulle hitta på. Bjuda på något fika tror jag nog att det får bli, inte för att dom som fyller år brukar uppvaktas och så men jag tycker att lite ska man ha om man jobbar på sin födelsedag :)


Jag funderar på att färga håret blont, (och ja nu tänker ni gud vad dum i huvudet hon är för hon är ju redan blond) men jag vill inte bleka det mer, vill vara naturligt blond och närmare min egen blonda färg så man slipper sån markant utväxt. Funderar på någon mellan blond/honungsblond färg..Ska man våga testa? :) Vill gå och klippa mej på salong också, blev så sugen när jag var med en boende igår..Det är nåt speciellt med att gå till en salong och klippa sej. Funderar på om jag skulle ta och boka en tid nån dag efter jag har färgat mitt hår.. Eller önska mej klipning i födelsedags present, eller ja jag vet inte men jag vet att jag vill klippa mej!! :)

Kikade förresten in på gratisbio förut, där hade det ändras om en hel del och dom hade sänkt poängen för presenkort, för 200p fick man ett presentkort à 50:-. Vilket jag tyckte var lite fyndigt så klickade hem ett från Cubus&ett från Gina Tricot. Ska samla på mej en massa olika igen, kommer snart få på 150:- från Hm och gratiskläder också. Och på gratis kläder jag har jag bara loggat in och svarat på frågor + besökt sidor och vips så får man ett presentkort :)
Hoppas på många presentkort när jag fyller år med, det är kul :)

http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=128516 


http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=45864

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0