Tralla la la laaaaa

Löning idag, könstigt att en alltid ska bli lika fattig så fort den rullar in på kontot..Tänkt ett liv utan räkningar? Sen ska det in till stan och brännas pengar, nej inte så illa..Men paket ska hämtas, handla på mej mat till jobbet och linnet på lindex ska jag ha :) Längtar efter mattorna och de till min bil, kommer bli så fränt men det hade ni väl ändå inte hört förut? :)

Sova på jobbet inatt, tråkigt!! Jag vill vara ledig när det är soligt och fint, hoppas det håller i sej tills jag blir ledig..Enda lilla pluset med att sova på jobbet bortsett från pengarna då är nog AC´n i sovrummet..Underbart, igår kväll höll jag på och bli knäpp!Det var varmt varmt varmt och jag låg nog och vre o vände i 1½ timme innan jag orkade somna..Älsklingen är ju sjuk också så vågade inte öppna fönstret..


Längtar till imorn när jag slutar, då blir det karlstad med älsklingen..Roligt :) Ikea är efterlängtat för nu ska jag äntligen få mina hyllor :)
På kvällen blir det tuppen mys med Therese.. Min braiga lördag..


Nej detta var nog mest upprepningar, är nog bra nu.. Ha en bra dag i solen :)




Kommentera
Postat av: Jessica

ha ha ja precis :)

2009-06-26 @ 12:15:57
URL: http://aaceton.blogg.se/
Postat av: Blomman.

Plockkorg ! : )

2009-06-26 @ 19:51:10
URL: http://malinblomman.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0